اخبار روزفناوری

زمین بازی هوش مصنوعی اینتل یک راه حل برای تمام نیازهای هوش مصنوعی شما است: تولید تصویر، بهبود، چت بات و موارد دیگر برای کاربران Arc

زمین بازی هوش مصنوعی اینتل یک راه حل برای تمام نیازهای هوش مصنوعی شما است: تولید تصویر، بهبود، چت بات و موارد دیگر برای کاربران Arc

اینتل ابزار زمین بازی هوش مصنوعی خود را راه اندازی کرده است که شامل ویژگی های GenAI مانند تولید تصویر، ربات چت و موارد دیگر برای کاربران Arc است.

اینتل رسماً AI Playground را برای کاربران Intel Arc منتشر کرد و با استفاده از قدرت هوش مصنوعی، چند کار و بهره وری را افزایش داد

اینتل به طور رسمی برنامه شروع AI Playground خود را برای سیستم های مبتنی بر Intel Arc راه اندازی کرد که به کاربران امکان می دهد ویژگی های مبتنی بر هوش مصنوعی را برای اجرای عملیات های مختلف آزمایش کنند. این شرکت این برنامه را در Computex معرفی کرد و قابلیت‌های آن را به نمایش گذاشت و در نهایت آن را برای دانلود در رسمی خود در دسترس قرار داد. وب سایت. AI Playground یک برنامه کاربردی ویندوز است که در حال حاضر به عنوان یک پروژه منبع باز در حالت بتا قرار دارد.

Intel AI Playground

AI Playground کاملاً بدون هزینه است و از قابلیت‌های هوش مصنوعی گرافیک‌های مبتنی بر Intel Arc بهره می‌برد. چه رایانه شما بر روی پردازنده Intel Meteor Lake Core Ultra-H کار کند یا از یک پردازنده گرافیکی مجزای Intel Arc با حداقل 8 گیگابایت حافظه استفاده کند، AI Playground می تواند از قابلیت های سخت افزاری شما برای کارهای مختلف بهره وری استفاده کند. ابزارهای موجود در AI Playground از چارچوب OpenVINO استفاده می کنند، که یک ابزار نرم افزار منبع باز برای «بهینه سازی» و «استقرار استنتاج هوش مصنوعی» است. در زیر برخی از ویژگی های ابزار AI Playground آورده شده است:

  • تولید تصویر
  • بهبود تصویر
  • دستکاری تصویر
  • Chatbot

این نرم‌افزار می‌تواند با پردازنده‌های گرافیکی Arc دارای حداقل 8 گیگابایت یا بالاتر کار کند، که آن را برای پردازنده‌های گرافیکی مانند Arc 580، A750 و A770 بسیار مناسب می‌کند. در حال حاضر اینتل اعلام کرد که با CPUهای Intel Core Ultra-H سازگار خواهد بود، اما این نوع خاص هنوز طبق روابط عمومی اینتل در دست تولید است.

این یک برنامه با کاربری آسان است که نیازی به دانستن کاربرانش در مورد استفاده از هوش مصنوعی ندارد. این برنامه پیام هایی برای استفاده از مدل مناسب برای هر کار خاص دارد و به شما اجازه دانلود می دهد یا به شما امکان می دهد در صورت نیاز از مدل خود استفاده کنید. این باعث می شود برنامه همه کاره باشد و مسیری را برای کاربران پیشرفته باز می کند تا مدل های مورد علاقه خود را نصب کنند و برنامه ها را برای نیازهای خود سفارشی کنند.

AI Playground Image creation

این کاملا محلی است و حریم خصوصی رایانه شما را حفظ می کند. درخواست‌های شما همیشه به صورت محلی در رایانه شما باقی می‌مانند و کنترل شما بر روی محتوا نیز همینطور است. کارهای زیادی وجود دارد که می تواند انجام دهد، که شامل بهبود تصاویر، ایجاد موارد جدید و دریافت پاسخ از ربات چت می شود. کاربران می توانند تصاویر هوش مصنوعی را از طریق اعلان ایجاد کنند و کیفیت تصویر را برای به دست آوردن تصاویر خیره کننده سفارشی کنند.

ویژگی ربات چت یک رقابت مستقیم با ChatRTX NVIDIA و AMD’s Chatbot که چند ماه پیش معرفی شد. می‌توانید با چت‌بات یک پایگاه دانش هدف ایجاد کنید، که به شما در موارد متعددی مانند یافتن فایل‌های مناسب در رایانه شخصی، نوشتن کد، مدیریت یک برنامه زمان‌بندی و موارد دیگر کمک می‌کند.

AI Playground Answer
d8b2d985db8cd986 d8a8d8a7d8b2db8c d987d988d8b4 d985d8b5d986d988d8b9db8c d8a7db8cd986d8aad984 db8cdaa9 d8b1d8a7d987 d8add984 d8a8d8b1d8a7 669fcae24b56b

کاربرد دوم بر بهبود تصویر از طریق ارتقاء مقیاس، سبک‌سازی، و رنگ‌آمیزی/رنگ‌آمیزی آنها تمرکز دارد. به طور مشابه، ربات چت می تواند با پایگاه دانش بزرگ خود در مورد موضوعات مختلف به شما کمک کند و در سریع ترین زمان ممکن در انجام کارهای مختلف به شما کمک کند. می‌توانید در Discord به انجمن AI Playground بپیوندید تا با سایر کاربران تعامل داشته باشید تا گردش کار خود را بیش از پیش بهبود ببخشید.

منبع خبر: اینتل

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیسبوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا